Kbracaaa sezeryan bilmiyorum ben ama doğum yaptım suni sancıyla yalan söyleyemeye gerek yok canından can çıkıyo herşey gibi onunda zorluğu var ama öyle abartıldığı kadar falan değil yada sancısı bile güzel ucunda evlat olunca 😍benim hikayem farklıydı ama şu kadarını sana söyleyebilirim ki dünyada bi kadının başına gelebilecek enn güzel şey acısı bile güzel 🤍 hiç korkma ,bende sezeryan olcam nasipse eminim ki oda mükemmel bi his olcak inşallah yeterki sağlıklı gelsin minikler hayırlı doğumlar 🥰