Bir yakınım doğum yaptı Duygu Hanımdan gayet memnun kaldı, herkese de tavsiye ediyor. Doktordan memnun kalıp kalmamak biraz da kişinin kendisiyle alakalı diye düşünüyorum, doktorlar da insan ve bazen kötü günleri olabilir. Bizim yaklaşımımız da önemli. İnşallah memnun kalırsınız her şey güzel gider🌸