Kaderglll
Vala ben maddi durumum iyi deil diye Devlete gittim normalde özele gidiyorum bide devleti deneyim dedim doktor yok bebeğin down sendromlu yok düşük riskim var yok bebeğin eşinin etrafı kan toplamış saydı da saydı tabiki ben renk artim bembeyaz oldm eşim Allah razı olsun profesör doktor var ona gidelim dedi doktor baktı ne saçmalamış öyle dedi içimi rahatlattı
Şimdi özele devam edecem ulan dilencilik yaparım bidaha Devlete gitmem:) 😀 😀