YuvarlanamayanPandaa ogrencianne sancın var düzenli ama doğum sancısı değil canım açılmana baktılarmı
Gulsah60 ogrencianne çok güzel sancılarınız başlamış düzenli belki bir gün sonra doğar benim öyle olmuştu sizin gibiyken ☺️
Sulee_ ogrencianne geliyormu bilmiyorum da sancılariniz var çıkmış nst çekilirken hissediyormuydunuz bu sancıları merak ettm
ruveyda98 ogrencianne düzenli sancıların geliyor hissediyor musun hissettiğin zaman doşum başlamış demektir
Sulee_ ogrencianne inşallah sağlıkla alırsın kucağına kaç haftalıksiz benimde yarin var nst hafif yalancı sancılar gibi var ama bakalım nst de ne çıkacak merak ediyorum☺
Merakettiklerim ogrencianne Maşallah düzenli sancılarınız var bu sayede rahim ağzı yumuşuyormuş ve açılma olması kolaylaşırmış, inşallah sizin de öyle olur 😊
ogrencianne Zelihaoncl büzülüp gevşeme gibi bir hissiyat, kasıklarda da hafif ağrı hissediyorum. Bebeğimiz hareketli baya
Zelihaoncl ogrencianne Benimkide baya hareketli bir bebektı yine hareket ediyor ama narın narın normalde gum dıye bı atardı canım acırdı karnımda ufaldı gıbı geliyor bilemiyorum o yuzden sordum
ogrencianne Zelihaoncl yok öyle düşünmeyin artık yeri azaldı bebişlerimizin, o yüzden çok hareket edemiyordur. Endişelenmeyin sakın 😌
Merakettiklerim Zelihaoncl Ya aynen benim de öyle oldu şuan, karnım ufaldi gibi geliyor, zaten cok aşağıya da indi, bebek de maşallah hala hareketli sağolsun