narlinco Merhaba Kızlar🎈 11 haftalık hamileyim. İkili tarama dönemindeyiz, sizce kan örneği ile yapılan dna testimi yoksa ikili tarama testimi yaptırmalıyım. Bebekte şu ana kadar ultrasonda rastlanan bir sorun olmadı yaşımda 28.
Happybsrn narlinco maddi durumun iyiyse fetal yaptır herşey çıkıyormuş ben de önümüzdeki hafta ikili yapacam inşallah temiz çıkar 🙏🙏
Nihanus narlinco bir sorun yoksa normal ikiliyle devam edin bence üçlüden sonra zaten detaylı ultrasonda var bunlar yeterli diye düşünüyorum olaki ikilide bir sıkıntı çıkarsa dna yaptırırsınız bir kere para vereyim kurtulayım derseniz gene detaylıya gireceksiniz ikili üçlü para değil pek. Detaylı çok önemli oda tüm yüzeysel kusurlarıda net çıkarır dna çıkarmaz
aslininbebegi22 narlinco Maddi durumunuz iyiyse fetal dna yaptırın bence ilk gebeliğim ikili üçlü taramam temizdi detaylıya girdiğim ilk doktor beni çok korkuttu kalbinde açıklık var böbrekte büyüklüknvar down sendromlu olabilir amniyosentez yada fetal dna öneriyorum diye sonra başka profa gittim detaylı için aynı gün çok şükür birşey yokmuş amniyosentez falan yaptırma bir şey görmüyorum fetal dna da maddi durumunuz iyiyse yaptırabilirsin ama gerek yok bence dedi. Ama şuanki aklım olsa 10. Haftadan sorna fetal dna yapıyorlar diye biliyorum direk onu yaptırırdım birdahakine öyle yapıcam çünkü ikili taramayı falan çoğu doktor ciddiye almıyor yani o ilk gittiğim doktor resmen öyle dedi amniyosentez ve fetal dna harici testlere çok güvenmiyorlar bazıları. Bir de cinsiyet karşmaşası yaşadık öyle olduğu içinde ikinci gebeliğimde fetal dna yaptırmayı düşünüyorum en net sonuç için. Yine siz bilirsiniz tabi🤗