Alpkrkmz Merhaba arkadaşlar ben e nabızdan baktım üstteki 1.6 alttaki 11.9 çıkmış başka birşey yazmıyor doktoruma attım ama meşgul sanırım hastaneye gidemiyorum da merak ettim anlayan var mı içinizde