-Ozge- https://resimyukle.io/r/vXmM1rbDGg bu gözler daha ne fiyatlar görecek neden işin içine hamilelik bebek bunlar girince fiyatlar uçuyor anlamıyorum 2 aydır arıyorum uygun fiyatlı bir yer bulamadım alabileceğim önerebileceğiniz düzgün fiyatlı tesettür uyumlu lohusa sabahlık satan bir yer varmı?
Prensesiminyolculugu -Ozge- Yuh o neymiş öyle valla Instagram da bir sayfa var baya güzel ürünleri var tesettür olarakta ama fiyatlar nasıl bilmiyorum bir sor istersen güvenilir bir sayfa [https://instagram.com/hatice_designn?utm_medium=copy_link](https://)
Pinarrsu -Ozge- ama Fransız gupur filan diyor, her bütçeye uygun vardir illaki, arastirmaya devamm :) ben ozdilekten aldim urunleri guzel, tavsiye edebilirim
merakliblog -Ozge- ohaa benim gelinliğim bunun 3te bir fiyatıydı😂 ben almayacağım onun yerine elbise alıp hastane çekiminde giyerim, gecelik üstüne de uzun şık bi hırka alırım en azından dışarda da giyerim delirmiş bunlar
Slvmslu Lohusahamile.com diye bir yer var en azından tesetturlu takımlar 200-350 TL.Bu baya pahalıymış.
-Ozge- Pinarrsu valla hiç fransız güpürüne falan bakmadan fiyat sordum gelinligimle aynı fiyat resmen 😂 altı üstü 1 gün çekimde giyeceğiz çok gereksiz fiyatlar
Slvmslu -Ozge- Ben alt üst takım, elbise ve sabahlığı indirim zamanı toplam 194 e almıştım.Şuan da da indirim var canım.
Slvmslu Aysegul354 Lohusahamile.com diye bir siteden almıştım.Hem değişim ve iadeyi sorgusuz sualsiz kabul ediyorlar.Model seçeneğide çok fazla.
Aysegul354 Slvmslu ya baktimda çok beğendim ve uygunda guvenilir sitemi acaba aldınız mi nasil geldi?
Slvmslu Aysegul354 Ben kendi adıma konuşayım gayet güzel kumaşı olsun dikimi olsun.Zaten şuan indirim oldugu için uygun baya normalde fiyatları dışarıyla aşağı yukarı aynı.Güvenilir konusuna gelince ben bi sorun yaşamadım mobil uygulaması dahi var sayfanın öyle küçük bir işletme değil zaten.
Slvmslu Aysegul354 Siparişten sonra seni arayıp bedeni netleştiriyolar oraya kadar düşünüyorlar yani.Yani intagramdan yada ufak sayfalardan daha güvenilir geliyor bana böyle en azından 😁😁😁
MD00 Ben o paraya özel hastane de doğurur ,odayı hazırlar elbiselerini alır bebek arabasını alır birde çeyrek takarım 😀
Umbilik Gecelik, sabahlık, pijama takımı hepsini hastaneye götürdüm ama odada dependle dolaştım. İyi ki normal zamanda da giyilecek şeyler almışım dedim.