ZumrutHanim ne yana yatsam orda toplanip sanci veriyolar ozellikle sag yanima yanlışlıkla yatarsam acidan cok fena oluyorum orda bonrek genislemem de var. ikiz anneler ben napicam sirtustu yatiyorum 1 aydir bebekler de kilo almamis eskiden hep onden giderlerdk
balbocegimm ZumrutHanim birde hafif oturur vaziyette uyumayı dene cnm bende uyuyamiyorum tek olmasina ragmen son günler cok zor gercekten 35 haftadayim daha
Melih_funda ZumrutHanim ikiz değil ama 2 gündür bende sağ tarafıma yatınca ortada toplandığını hissediyorum ve acayip sancım oluyor ağladığım bile oldu bunun için 35 haftalık olduk ve bebek asagıda durduğu için ne yana dönsem toplanıp kasılıyor anlayamadım 🤦🏻♀️
ZumrutHanim Prensesiminyolculugu Aldim yastikla ilgisi yok bebekler orda toplanip kasilma yapiyor canim yaniyor karnim oraya dusuyor
Prensesiminyolculugu ZumrutHanim Çok ağrılı oluyor öyle oluncac biliyorum canım Allah yardımcın olsun
Melek141120 Ayaklarını sürekli havada tutsan da olmuyor mu öyle de kan akışı hızlanıyor çünkü. Bi doktorunuza sorun allah yardımcınız olsun 🙏🏻🙏🏻
Melih_funda ZumrutHanim evet bende de aynısı oluyo o sıra eşim biraz masaj yapınca iyi geliyo bebek kendini rahat bırakıyor sizde masaj yaptırın belki iyi gelir sağlıkla gelsinler inşallah rabbim bunun sabrını en güzel şekilde verir 🦋
Pelin-1 ZumrutHanim sol yan yat ama tam sol degil yari sol don sirtina boydan boya yastik kol sola.donukken ona dayanarak yat. Duz yatma du yatarsan hem tansiyonun duser hem de rahme giden kan akişi bozulur
ZumrutHanim Pelin-1 sol tam yan yatimca bebek sıkışıyor hemen vurmaya basliyor dedigin gibi yapmaya calisiyorum 1 saattir suan uyuyolar sanirim tekme yemedim sirtim 45derevelik aciyla duruyor ama boyle de cok uzun kalamiyorum hastaneden ciktigimdan beri 1 aydir sietiustu yatiyorum ondan kilo alim hizlari yavislamis olabilirmi ben adalat a bagliyorum
Pelin-1 ZumrutHanim kilolari ona mi bagli bilemem ama rahme giden akişi bozuyor bunu biliyorum sadece canim. Ama olabildigince sirt ustu yatmamaya calis