Arkadaşlar merhaba bugün sabah ilk kez 7:47den beri sancım oldu heran sanki adet olacak gibi ama düzenli değil bazen 5 7 dakika da bir bazen 13 15 dakika da bir giriyor başka hiç bir belirtili yok siz doğum sancısı olabilir mi yalancı sancı olsaydı bu kadar saat devam eder mi 3 e kadar beklesem devam ederse acile gitsem mi ilk gebelik ve tecrübesizlik için sizlere soruyorum