dilaraemral Kizlar merhaba bugun kontrole gittim 2 cm açıkligim olduğunu söyledi cocugun başı aşagidaymis ama sancim olmadığı için eve gönderdi bu açılmayla ne zaman dogum olur 2 cm acilmayla bekleyen anneler var mi 37+2 haftalik hamileyim
Beyzanur138 dilaraemral bende 2 cm açıklığım var sancım vs olmadığı için evdeyim sancım yada suyumu bekliyorum 37 haftalığım bende
Aseltos9 dilaraemral ben bi sonraki gün doğurmuştum doktor daha var demesine rağmen hastaneye zor yetişmiştim yatışım yapıldığında 8cm olmuştu yarım saatede doğumhaneden çıkmıştım 😂
Dlkkoge dilaraemral yani bildiğim kadarıyla bunhaftada alttan muayene edilmiyor bir problem yoksaneden baktıki durduk yere sancınızda yokken açıklığa merak ettim??
Dlkkoge dilaraemral bu aradayken 2 cm açıklık olduğu günün akşamı Doğum yapmıştım ama 39+6 saydık aynı gün suyum geldi 3 4 saat sonrası 9cm açıklıkla Doğuma girmiştim
dilaraemral Beyzanur138 aynen bende öyleyim suyu falan yerinde dedi ama nstde sanci da çıkmadı sabah gittim şimdi evdeyim bekliyorum yani anlamadim
Beyzanur138 dilaraemral bende anlamadım nişanım felan geldi doktor o önemli değil sancın önemli dedi bakalım ne zaman gelirse hayırlısı olsun hakkımızda 😃
dilaraemral Aseltos9 Ay gerçekten mi ne zamandır 2 cm bilmiyorum ki on gün önce 1 cm demişti yatısimi yapmıştı ciğer geliştirici igne ve o turuncu haplardan içirdi 4 saat arayla simdi sabah gittim 2 cm olmuş sen nasıl anladın sancin falan mı oldu
Aseltos9 dilaraemral nişanım geldi doktora gittim 2cm sıfır sancı bununla yatış yapamam daha var dedi sonra o gece sancım oldu tekrar gittim tekrar 2cmdi ve nstde sancı cıkmıyordu tekrar eve geldim sonra hastaneye zor yetiştim 🤷🏻♀️
dilaraemral Beyzanur138 ay valla gelse de tek nefeste kurtulsak boyle ha suyum geldi ha sancim geldi yaşanmıyor 😃😃
Beyzanur138 dilaraemral vallahi bende dört gözle bekliyorum gelsin diye bekliyorum 😃 son zamanlar geçmiyor 😃😃
dilaraemral Dlkkoge durduk yere bakmadı aslında 1 cm acilmam onceden vardi kasiklarimda agri ve baskı vardi yatışim yapılmıştı erken doğum riskin var demişti önceden simdi gidince bakti tekrardan
Birmelekannesi_38 dilaraemral Bende 30+2 yım de erken doğum riski var 2 cm açıklık var o haplardan içtim 4 gün hastanede yattım o yüzden sordum ama sizin haftanız gelmiş nerdeyse maşallah
dilaraemral Birmelekannesi_38 valla bende çok içtim o turuncu haplardan demekki bekleyenlerde varmış 2 cmle
Hayris21 dilaraemral cuma günü 2 cm açılmam vardı 2serum yaptılar. Pazar günüde nişanım geldi ama sancım yok suyum daha gelmedi. Doktorum cuma günü kontrol e gel dedi gönderdi. Beklemedeyiz 36+5 olduk.