Merhaba anneler ben 29+2 hamileyim ilk hamileliğim olduğundan çok da tecrübesizim şu sıralar dayanılamayacak derecede kaburga ağrıları çekiyorum bu yüzden 2 defa acillik oldum serum alınca kendime gelebiliyorum bunun yanı sıra şu sıralar nefes darlığı da yaşıyorum zaten astım hastasıyım sizin de böyle şikayetleriniz var mı varsa bunlarla nasıl başa çıkıyorsunuz bana bir yol gösterseniz