Selam men 9 haftalik gebeyim. Bende mide bulantisi kusma filan çok olmuyo kusma arabaya binerken oluyor yanlız. yemekde yiyorum rahat sekilde. Daha sonraki haftalarda mide bulantisi yiyeceklerden iyrenme ola bilirmi? Ya 3 ayda olmadiysa sonrada olmaz dimi?