DefneRana Kykcirem 40+3 de normal doğurdum kendi sancımla ama zor bir doğumdu şimdide 29 haftalık hamileyim inşallah kolay normal doğum olur
Flora34 Haftamda suyumun bi anda gelmesiyle hastaneye koştum ve malesef sancım olmadığı için suni sancıyla doğum yaptım. Şuan 2.ye hamileyim. İnşallah suni sancı almam bu sefer
Kumrukus13_ gldn065807 sancılarınız kac gun once ve nasil basladi. Benim ağrılarım var ama hastaneye gitmek istemiyorum. Bide anlamazsam diye korkuyorum
gldn065807 Kumrukus13_ benim sancım olmadı canım nişanim geldi gittim 2 santim açıklık vardı yatış yaptılar daha sonra başladı sancım 40 haftalık ti tam doğum yaptım
Simsek18 37+4 te suyum çok çok azalmıştı sancı çektim gece 12 den Sabah 8 e kadar açılma olmadı sezaryen oldum
Kykcirem Simsek18 Allah analı babalı sağlıklı büyütsün normal doğum olmuyorsa kendini yırtma İn parçalama İn anlamı yok her şey önce sağlık💖
hepoyleolurzaten Kykcirem 40+0 isteğe bağlı sezaryen oldum ☺ Bizim oğluşun geleceği yoktu, daha fazla da beklemek istemedik 🤗
Kykcirem gldn065807 Ay ne güzel ya ben de öyle istiyorum tabi bizim elimizde değil😅 sancı İn olduğunu farletmiyim ama açılman olsun😅😅😅 bakalım nasipte neler var🙈
gldn065807 Kykcirem açılma olduda hemen doğurdum mu 16saat sanci çektim üstüne bide suni sanci çektim 😅 10 sene oldu bakalım bunda nasıl olacak hayırlısı