Kızlar ben yirmi haftalıkken korona oldum ve tat koku gitti doğumum oldu sezeryan ile tat koku kismi bı sekilde geldi ama herşey o kadar kötü kokuyorki hicbirsey yiyemiyorum herşey aynı ve pis kokuyo yiyecek içecek herşey açlıktan ölecem artık sütüm kesilecek korkuyorum başına gelen varmı 46 günlük anneyim