denizz89 hanımlar 26+2 günlük hamileyim ve iki gündür alt karın denilen bölgede kalp gibi atım oluyor bebek hareketi değil hani damar atar gibi sizde de oluyormu nedemek ya şimdi plasenta da asagda oldgu için tedrgnm😒😒😒
denizz89 @Yabrukus yok canmsn bu alt karında bebek üstte hıçkırık degldr br de iki üç kere atıyr sadece o yöne uyuyunca
Pinkmom denizz89 Daha ileri ki haftalarda bebeğin hıçkırığı dışarıdan belli oluor canım.Yüksek ihtimal hıçkırmaya başladı bebeğin😊endişe etme
denizz89 @Deletedmom434 ama bebek üstte canm ya hckrk sanmıyorum damar atıyordur deglmı normalmıdır peki
Derinimm denizz89 hickirik canim benimde altta atiyordu son haftamdaym hâlâ atiyor ultrasonda da gördük doktoruma sordum ayni öyle altta dedim güldü hickiriyor dedi ama zaten benim bebegim hep asagidaydi yani 😊
AslKkKapudal Ya genelde sağ tarafımda pıt pıt diye atıyor .yaklaşık bşr iki dk oluyor kalp atımı gibi.çok sinir bozucu 🙄
Babies16 denizz89 gobegimizde nabiz aldigimz damari hissediyorsundur. Aslimda hep var ama karnin buyuyunce ve incelersen dikkatini ceker
dphnln denizz89 Bende sürekli oluyor o o yüzden bebeğin hareketini ayırt edebilir miyim diye endişeliydim ama 20.haftadan sonra çok kolay ayırt edebildim bebeğimin hareketini. Damar atıyor çok normal bence de.