Azraninannesii Meraba hamis anneler 33 haftalik hamileyim sabahlari agiz dolusu kusuyorum hala normal mi sizde ?
babyiscoming Bende kusuyorum 37 haftalığım. Sabah kalkınca acayip bulaniyo. Bikac gündür biraz daha yatıp geçirmeye çalışıyorum. Geçen hafta 5 kez üst üste ne yesem kustum. Doktora gittik serum bağladı hamilelerde salgın var şu ara dedi. Bikac gün ilaçla durdum. Bugüne kadar dayandik biraz daha kusucaz mecbur sonra bitcek inş 😊
Azraninannesii babyiscoming insalalh canim ya gun gectikce agirlasiyorum yoruluyorum yatamiyorum dogursakta rahatlasak😊😂
Pelinzade vallahi aynı postu ben açıcakım 23 haftalığım hala midem bulanıyor henüz iştahım açılmadı canım da bir şey çekmiyor üst üste bir şey ler yendiğimde geri çıkartıyorum anlamadım yahu sen hala kusuyor Muş’un diyorlar bi tanıdıkta Doğum yapana kadar kusmuş bebeği kalbi delik doğmuş ona bağlıyorlar gerçek mi bilemedim banada kusmakarın devam ederse tekrar bebeğe baktır diyo sizce doğru olabilir mi
Azraninannesii Pelinzade benim kayinvalidem dogumdan sonra da 1 ay kadar kusmus demekki her insan ayni drgilmis😊