Arfe Merhab anneler yoyko park besık almak istiyorum alan varmı ? Kurulumu kullanımı nasıl ? Memnun musunuz ? Sallanabılıyor ve anne yanı olarak kullanılabılıyor demi ?
Ayyildizmom7 Arfe bizde aldık kurduk şu an bebişi bekliyoruz ama denemesini yaptık hiçbir sorun olmadı gayet kullanışlı, şık ve diğer markalara göre fiyat olarak daha iyi ben indirimden 900 e almıştım. Tavsiye ederim.
ebrr1048 Arfe yeriniz genişse almanızı tavsiye ederim ben aldım çok büyük olduğu için yatak odama sığdıramadım ama kurulumu ve kullanış açısından çok beğendim sağlam bi beşik
aysenurirdelp Bizde aldık😊 kurulumu çok kolay,sallanabiliyor ve anne yanı beşik olabiliyor. Çok tavsiye ederimm