ebru05 allah yarimcin olsun canim korkma bende suniyle dogum yaptim ilk gebeligimde kokrutuldugum kadar yoktu yok saatlerce sanci cekiyosun yok asiri agrin olur dediler evet illaki agrin olucak candan can cikicak kolay olmicak ama oyle abartildigi kadsr zorda olmicak korkma dua et bizde edice insalalh sana dua sag saglim bebegine kavusursun