Mariamu Adetime 3 gün var ama gebelik için kan almıyorlar adet geçmeden o yüzden doktora 6 gün geciktim diye ufak bi yalan söyledim Allah affetsin umarım yarın güzel haberler alırım dua edin ❤️
Hafsaramazan Mariamu 😂😂bende söylemiştim canım doktoruma sonra kan verdim çıkarken hocam yalan söyledim kusura bakmayın dayanamadım dedim 😅😅gülmüştü
nevamm1 Mariamu sonra duzelt mutlaka betani düşük görüp son adetine göre moralini bozucak şeyler söyleye bilir yada bebek gelişimini bu haftaya göre sisteme girip gelişimi geri falan gibi durumlar olmasın benim saglik ocağıda yapmıyordu adet gecmeyince bende 2 gun geçti demiştim pozitif çıkınca adetin geçmesini 1 hafta bekleyip sonra kendi doktoruma gittim 🙂
Sancarefeem Mariamu ilk kez böyle bişey duydum gittiğim hiçbir hastanede adetin geçti mi diye sormadılar hamilelik testi istiyorum diyip direk yaptırmıştım 😄
gamzosgamzos Mariamu Allah affetsin bende öyle yaptım 1 hafta kala idrar testinde öğrendim 6 gün kala sağlık ocağına test yaptım 1 hafta geçti pozitif çıktı dedim sonra sonucum 48 çıkınca doktor çok düşük sağlıklı olmayabilir dedi tabi o 1 hafta geçmiş diye biliyor yine 2.gün tekrarlatti güzel yükselmiş sağlıklı gibi görünüyor dedi 🙈 kızıma hamileykende yine 1 hafta kala idrarda çıkmıştı ertesi gün acile gitmistim 4 gün geçti çok ağrılarım var demiştim yapmışlardı test ne yapalım gecikmedi testte çıktı desek geciksin öyle gel diyorlar özelde bir tahlil 60 70 lira Rabbim seninde gonlune gore versin inşaAllah pozitif sonuc alirsin 🙏
nevamm1 Mariamu İnsallah çıkar ❤️🙏 çıkmazsada sıkma güzel canını umudunu kaybetmek yok Allah’ım nasip etsin en kısa sürede inşallah 🙏🌹
eb-yksl Ben de aile hekimliğine test vermeye gittiğimde adet günüme 1 gün vardı. Erken daha demişti, ben de test yaptım çift çizgi çıktı demiştim. O zaman yapalım demişti.
teletabi Hafsaramazan Aslında en güzeli ben hep şey diyorum kendime. Yalan söyleyip kazanmak sahte. Doğruyu söyleyip kaybetmek bile insanı hırslandırıyor