Benimde aynı şekilde kızlar dün artık resmen ağladım kabızlıktan😔 şurup allahtan sonunda fayda ettı azcık rhatladım, şuan mide bulantısı ve acayip yorgunluk var ama sanki sırtımda kilometrelerce tal taşımışım gbi aşırı bir yorgunluk var. Aaa bel ve sırt agrılarımı atlamamam lazm 😁birde 12 saat ilte oldugum için daha zor geciyor bana😥 kızlar Allah yardımcımız olsun🙏🏼🙏🏼