umutttttt Kızlar 36 haftalık gebeyim göğüs uçlarım şimdiden çok ağrınaya ve yara olmaya başladı doktor bana bu ilacı verdi kullanıp memnun kalan var mı
metehaninannesiii umutttttt beeeen cok cok memnunum hem garmastan pomat kullandim hemde bunu simdi dogum yaptım mesela dikislerim icinde bunu kullaniyorum baya iyilestirme seyi guclu