Kızlar merhaba bugün 24+6günlüğüz kanımda pıhtılaşma olduğu için sabah coraspirin içiyorum akşam oksapar 0,6vuruyorum. Geçen kontrole gittiğimde doktor 32haftada coraspirini kesicez dedi bundan önce 3kaybım var acaba iğne tek başına yeterli olacak mı bu konuda bayağı endişeliyim. İğneyi sorduğumda onuda doğuma birkaç gün kala kesicez dedi. Aynı durumu yaşayan var mı? Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim