Bizimmasalimiz Arkadaşım geçen telefon açtı ve 10 bin liraya yakın para alabileceğimizi söyledi çalıştığımız için 7. Ayimizda doğum iznine ayrılmanız dahilinde böyle bir para alacağımızı söyledi bilgisi olan var mı bu konuda
marbling10 Bizimmasalimiz O alınan para sizin maaşınız, ekstra bir para değil. Hatta aksine raporlu olduğumuz için normal maaştan daha az yatıyor. SGK lı çalışanlar rapor aldığında maaşını (o gün sayısı kadar) iş yeri yatırmaz. SGK da brüt maaşın ⅔ ünü yatırır. Yani normal maaşımızdan daha düşük para alıyoruz maalesef raporlu olunca
Medihaaa Bizimmasalimiz evet canım sigortalı her çalışan kadın alabiliyor hatta 10 binden fazla. 32. haftada 8 haftalık bir rapor alıyorsun
marbling10 marbling10 O alınan para sizin maaşınız, ekstra bir para değil. Hatta aksine raporlu olduğumuz için normal maaştan daha az yatıyor. SGK lı çalışanlar rapor aldığında maaşını (o gün sayısı kadar) iş yeri yatırmaz. SGK da brüt maaşın ⅔ ünü yatırır’ Medihaaa bunu biliyorsunuz değil mi? Yani normal maaşımızdan daha düşük para alıyoruz maalesef raporlu olunca
MD00 Nghnyr hayır o değil bu ,atıyorum sigortalı çalışıyorsunuz ya ,çalışırken işten ayrıldınız rapor aldınız onun parası bu gerekli şartları tamamlayan ama her çalışan değil 120 gün vs muhabbeti var alo 170 arayıp öğrenebilirsiniz