Nehir3351 Kizlar 35+6 da kontrole gittiğimde doktorum su fazlalığı var ama bebeğe zararı olmaz dedi bu durumu yaşayan varmi erken doğum olurmu veya başka bi sıkıntı yaşanırmi sezeryan olacaz bu arada
YuvarlanamayanPandaa Nehir3351 bendede su fazlalgı var şeker yok normal olabilir dedi bebiş kilolu dedi takip altındayım her hafta kontrol ediyor o kadar bende sezeryanım
madame benim ilk gebeligimde de 2.sinde de suyum fazla idi takip altında olduktan sonra bir sorun olmuyor