Papatyali Merhaba kızlar. 21+3üz bugun dr randevum vardı detaylıyıda yapar sandım. Ama bayramdan 1 hafta sonra falan gel acele etme dedi. Hesaplıyorum o zaman 27 haftalık oluyor. En geç ne zaman yapılıyor hiç bişey anlamadım. Sizler ne zaman yaptırmıştınız? 🤔😐
feyzosvemercimek Papatyali ben şuan 18 haftalığım bayramdan sonrası için zamanı geçiyor dedi doktor 22. Haftaya randevu al yaptır dedi
Tahinpekmezim Papatyali ben tam 21 haftalikken yaptirdim canim . Bencede gec oluyor 27 haftalik ama doktordanda iyi bilemeyiz sen yine bi doktoruna teyit ettir . 😀
Papatyali Tahinpekmezim 2 kere sordum bayramdan sonra mı diye evet dedi ama bir de iey dedi ben yapıcam zaten dedi acaba kendisi yapacak diye mi :/
istanbulluanne 24. Haftadan sonra yapmıyorlar diye biliyorum. Ama kendi doktorunuz bakacaksa bakar heralde. Perinatologlar bakmıyor banada 22+3 e verdi randevu.
Papatyali Tahinpekmezim bende birden kilo aldım amann inşallah çok kilo almayız 🤦🏼♀️ Kafama takmamaya çalışıyorum ama takmaya başladım 😶🤭
Papatyali Tahinpekmezim inşallah bi sıkıntı çıkmasında 💁🏻♀️ Dr diyo hemen gelme napim sabır edemiyorum 😬😬
brccelik Papatyali 27 çok geç oluyor ben 21 de yaptırdım böbrekte büyüme olduğu için 28de tekrar gittiğimde çocuğun bazı organları bu haftalarda net bakılamıyor küçükken daha net bakılıyor diye konuştuklarını duydum
Papatyali brccelik benim dr baya rahat acele davranıp hemen gelme bayram geçsin 1 hafta daha geçsin gel dedi 🤔🤔🤔