balbocegim27 marbling10 bence sadece bilge güzel bilge adında tanıdığım da var ama ailesinin çizdiği kaderi yaşıyor ama sizin bebişin öyle olmayacağına eminim
[silindi] marbling10 o zaman mutlaka koyun katılıyorum size. Ama kız olduğu belli olması için Nur ismi güzel olır yanında. Çünkü kız erkek kullanılıyor.
Yokys marbling10 bilge ismini cok severim ama nur isminden de bi o kadar hoslanmam bir bilgenur tanidim pek sevemedim 😅
Aysobaciniz marbling10 tanıdığım bilge ye uyuz olduğum için sevmiyorum 😂 çok bilmiş çok ukala çok nankör birydi 😒 tabi herkes bir değil tevafuk da olabilir yani 😀 rabbim hayırlısını versin ne diyim 🤷🏻♀️
merakliblog marbling10 sadece Nur olan bi arkadaşım da var o da odtü mezunu baya klastır. Sanırım benim çevrem hep böyle isimle alakası yok😂