Kızlar kontrolüm vardı. 30+1 im. Boyu uzun bebek dedi. Bacak boyu uzun dedi annesi gibi benim boyum 1.72 …. "“Bacak boyu”"" demesine takıldım biraz. Sıkıntı olur mu dedim yok kalıtsal dedi ama ne bileyim korkmadım değil. Bebeğin uzun boylu oluşu erken doğumu tetikler Mi ? Birde kafası asagidaymis döner dedi. Ya dönmezse ? 😢😢