Kızlar kan testi sonucuma göre kansızlık yok fakat bi önceki kan sonucuma göre hemoglobin de biraz düşüş var diye aile hekimi Gynoferon isimli Demir ilacı verdi sizlerden kullanan var mı yoksa doktoruma sorup öyle mi başlayayım randevuma 10 gün var. Bide yan etkisi kabızlık diyor yaşayan var mı ? Şimdiden teşekkürler 🙂