Meliskam benimfe 18inci haftamda bile aynı bir ara karnım çok büyümüş gibi bir ara minicik kalıyor geri sen düşün yani o derece gaz birikiyor ki gaz ağrıları normaldir canım ara ara yürü hareket et gün içersinde azalıyor balkonda due bol oksijen ve güneş al geçiyor bol suda geçiriyor ben 1,5 litre anca içiyordum suyu dün3,5 litre içmişim şu an sıfırlandı karnmdaki hava tavsiye ederm çok iyi geldi tmm belki 5 dk da bir wvye çıkaryo ama en azından ağrı olmuyor😄