Kızlar benim vajinam çok bıçak saplanır tarzda ağrıyor geçen hafta kontrol vardı doktor nst normal enfeksiyon da yok falan dedi. Benim bu batma sızlamalarım hala geçmedi aşırı rahatsız edici yürürken veya oturur şekilde pozisyon değiştirirken başlıyor hemen var mı başına böylr bişey gelen bi çözüm bulan ?