EsrSvm Kızlar beni belki biliyorsunuzdur.O kadar çok post açıyorum ki arkadaş olduk hepinizle artık.Yarın 2. Aşılamam olacak.Kendim de çok dua eden bir insanım ama güzel yürekli annelerimiz den ve anne adaylarımız dan da benim için 1 Ayetel Kürsi okumalarını rica ediyorum.41 Hamilenin okuması gerekiyormuş sanırım . İsmim Esra..Benim gibi yıllarca bekleyen isteyen herkese Rabbim annelik duygusunu en kısa zamanda hayırlısıyla yaşatır inşaallah 🤲🏻
EsrSvm lara2605 Kuzum yarın aşılama olcak.Sağ da ve sol da yumurtam vardı ama sol da ki muayeneye gittiğim gün çatladı bence, sancım oldu çünkü.O yüzden 1 yumurtam var şuan tabi bu benim kendi fikrim vücudumu tanıdığım için öyle düşünüyorum.Gece 12 de çatlatma iğnemi vurdum.Yarın öğlen nasip olursa Aşılama olacak.Çok korkuyorum bu da tutmıycak diye 😔
Efenin_annesii EsrSvm okudum Allah inşallah mutlu mutlu haberler duyursun olumsuz düşünme olumsuzu çekme :)
lara2605 EsrSvm hissettiğin an deneseydin eşnle yine de değerlendirdin mi? Korkmak yok ama tatlım tutmazsa tüp bebek var sen zaten onun için girmedin mi bu aşılama sürecine rahat ol relax lütfen Aslında 2 aşılamaya vereceğin ücreti direk tüp bebekte verebilirdin
EsrSvm umudumvar2 Aşılama oldum canlar Allah razı olsun doktorumdan bekledi baya ilgilendi.Aşılama için değerimiz de gayet iyimiş.İnşalllah bu kez nasip olur ❤️🤲🏻 lara2605 @Bfduam @962301 @Mizgin2020 Mouradi
EsrSvm Efenin_annesii Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim ❤️ Olumlu olmaya çalışıcam inşaallah 🤲🏻
EsrSvm lara2605 Bir gün önce olmuştu kuzum doktor perhiz için başka olmasın aşılamaya kadar dedi.Aynen kuzum tüp bebek için girdim ama insan yine de çok istiyor umut ediyor belki gerek kalmaz tüp bebeğe diye.2.aşılama yerine tüp bebek mi denesek diye düşündük kuzum hesap yaptık ama böylesi çok daha mantıklı oldu.En azından 2. Aşılama da şans artıyor diyorlar ya şansımızı deneyelim dedi.Hem rapor çıktığı için hem de şans arttığı için doktorumun tavsiyesiyle de denemek istedik.Rapor 3 tüp bebeği karşılıyor çünkü.Direkt tüp bebek yapıp negatif olursa 2. Ve 3. Tüp bebek için sürekli özel parası ödiycektik.Bunu düşünerek girdik bu yola kuzum.
lara2605 EsrSvmMantıklı düşünmüşsünüz her ihtimali düşünmek gerek ikinci aşılamada gebe kalan çok var sen her zaman ümit et tatlım benim para gelir geçer çocugun olduktan sonra onun yerini hiçbir şey tutmaz strese girme aşılama olduktan sonra da sakin kal hatta foruma girmeni bile kısıtla her değişimi gebeliğe yorup umutsuzluga kapılmanı istemiyorum hayatım
Funda___46 EsrSvm bende bi kere aşılama yaptirdim ama tutmadi tüp bebekte şartlar neler bende ikinciyi yaptirsam rapor cikarmak falan hic bilmiyorum aşılamayı özel hastanede yaptirmistim devlette mi yaptirmam lazimdi
Nymphadoraa EsrSvm hamile değilim doğum yaptım ama okudum. Allah hayırlısıyla olumlu sonucu gösterir inş
Pambik EsrSvm okudum Allah hayirlisiyla pozitif sonuc almayi nasip etsin 🤲 ben de 26 haftaligim Allah kabul eder insallah🌺
EsrSvm Pambik Allah razı olsun canım benim ❤️ Rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻❤️
Susammom EsrSvm ben okudum canım dua da ettim inşallah hayırlısıyla evladını sağ salim kucağına alırsın
minikcivcivim EsrSvm rabbim inşallah bu ay gebelik haberi almayı nasip eder canim 💙 rabbim inşallah ikiz nasip eder😘😘 Rabbim o güzel gönlünüze, o güzel kalbinize göre versin inşallah 🙏🏼 okudum balim rabbim inşallah dualarını,dualarimizi kabul eyler🙏🏼
EsrSvm minikcivcivim Güzel yürekli arkadaşım Allah razı olsun Amin inşaallah ❤️🤲🏻 Rabbim sen ve senin gibi kucağına almayı bekleyen tüm annelerimize de hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşaallah ❤️🤲🏻