Kızlar doğumuma 10 gün kaldı dün gece covit testim pozitif çıktı karantina sürem daha tam belli değil eğer normal covitse 14 gün karantinada kalacam eğer delta varyantı ise 20 gün karantina süresi var bu süre zarfında büyük bir ihtimal doğumum gerçekleşecek eski gönderilerden baktığım kadarıyla doğumuna az kala covit olanlar çoğunlukta sezaryene alınmış bu konu hakkında bilgisi olan var mı