Merhaba arkadaşlar affınıza sığınarak bi soru sormak istiyorum. Dün gece uyurken eşim yanlışlıkla ayağı ile özel bölgeme hafif bi şekilde vurmuş oldu. Ama uyurken uyku sersemi bende hamileyim 1.5 Aylik bisey olmuş mudur kendimi iyi hissediyorum kanama falan yok ama genede sormak istedim sizlere