Minnacikbiranne metehaninannesiii Papatya-Kokusu netten baktım kahve oolabilirmiş tamamen beyaz ya da sarı sayılmazmış ama kahve tonları kırmızı pembe tonları olabilirmiş diyor. Ama çok değişik bir şeydi akıntı olması mümkün değil bir de aşırı adet sancısı gibi sancım var ve ayaklarım ellerim üşüyor tıpkı adetli gibi. Ayrıca da bacaklarımda sızı var uyuşma var . Şeyimin kemiği agrıyor bir de 🙄
metehaninannesiii Minnacikbiranne dogumun baslangici bunlar benden acik kirmizi geldi orta derece de sonra resmen adet kani gibi geldi
Minnacikbiranne Papatya-Kokusu zaten öğlenden sonra randevum var canım. O yüzden pek telaş yapmadım henüz 🤣 zaten gitçem ya onun rahatlığı var yoksa yatağından kaldırırım onu evinden alırım valla 😂
metehaninannesiii Minnacikbiranne ben evde sanci cektim ben usuttum sandim megersem dogum sanciymis sabah 5 de nisan geldi hemen anladim doğumun geldiğini arabaya bindim 5 dk ya dustu sanci hastaneye gidince 7 cm aciklik varmis mesela
Hafsaramazan metehaninannesiii yaa benimde iki gündür toz pembe gibi yoğun bı akıntım oluyor acaba Nisan mi anlayamiyorum 🤷
Minnacikbiranne metehaninannesiii nişan geldikten sonra hemen arabaya mı bindin ? O kadar mı hızlı gelişti
metehaninannesiii Hafsaramazan bende de oyle oldu ama simdi yanımda yatiyor ya o korku yok olup gidiyor yani
metehaninannesiii Minnacikbiranne aynen nisan gelince arabaya bindim ama ben evde sancıyı cekerken o sirada acilma olmus oda 7 cm olmus nisqn gelince ben anladim doğum başladığını yoksa yine gitmezdim doktora
Hafsaramazan metehaninannesiii ay ne güzel canım ya Rabbim sagliklica evlatlarımızla güzel uzun ömürler nasip etsin hepimize inşallah🤲