Arkadaşlar merhaba, rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin öncelikle yaklaşık 1 buçuk ay sonra nasip olursa doğum yapacağım. Geçen sene hastanelere ziyaretçi yasaktı diye biliyorum şuan bilgisi olan var mı, özel hastanelerde ziyaretçiye izin veriyorlar mı?