Evet kizlar buraya dogurdum yazacağim cok uzak gelirdi. Her sey bir sabah nisan sandigim kan gelmesiyle basladi. Fakat gun boyu durmadi. Hastaneye gittigimde 1cm aciklik ve rahmimin yumusadigini ve kanamanin nedenini bilmediginden gonderemeyecegini soyledi. Yatis verdi. Her sey normal giderken tansiyonum olculdu ve 16 cikti oysaki bende bi belirti yok. Aniden odama gelem doktor gebelik zehirlenmesi olabilecegimi bu yuzden yogun bakimda takibe alinmam gerektigini soyledi. Evet orda bir gece tedavi gorurken duzenli sancilarim basladi acilmam 2cm olmustu. Ama serumlar sancilarimi dindirdi. Aksaminda serumun etkisinin gecmesiyle birlikte siddetli agrilarim basladi en sonunda muayene edilince 5 cm acikligim oldugunu ogrenildi ve doguma alindim ama hayatimda boyle bie muayene gormedim kadin canimi kimse kadar yakmadi. Ve dogum sancisi tarif edilemez bir seymis. Masaya yatar yatmaz acilmalarim devam etti cok guzel ilerlerken birde ne olsun. Ben sanci cektikce bebegimin kalbi zayifliyor. 3 doktorun bakip teyit etmesiyle birlikte acil sezeryana alindim. Ve sezeryan masasinda bile uyusana kadar dogum sancisi cektim. Normal olsun cok isterdim ama nasip tabi cocogumun cani onemli. Sezeryan masasinda gorevliye ben uyuyacagim bi sakimcasi var mi dedim hayir dedi ve uyudum cunku 2 gun sanci cekerek bitmistim. Gozumu bi actim yine yogun bakimdayim. Gebelik zehirlenmesi tetiklenmis ayaklarim ellerim her yerim sismis ve bebegimden ayriydim. 12 saat boyunca tek basima yogun bakimda sadece uyudum. O derece yorulmustum. Kaynanam cocugu emzirmeye getirdiginde uyusamda emzirmesem bile dedim. Neyse ki tedavi olup suan bebegimin yanindayim. Ben suyum patlar oyle giderim sanmistim ama herkesin hikayesi farkliymis. 🌺 uzun oldu ama hep bu hikayeyi yazmayi beklemistim🧡😊