Sibelderdiyok benim de hiç bilgim yok ama 4 aylık falan evliyken sancılandım gittim idrarda kan çıktı bu kadar kan olması normal değil kadın doğuma gidin demişti kadın doğuma gittim hiç bi sorun yok bu kadar kanama olmaz idrarda kadın hastalıklarında dediler ürolojiye gönderdiler hiç bişey çıkmamıştı doktor taş düşürmüşsün dedi hiç bişey anlamadım bende o zaman hemen şuan hiç ağrım yok dedim tamam işte düşürmüşsün geçmiş dediler geçmiş olsun şimdiden