Ozummm41 ben de ki agri surekli idi. Yani ara ara gelip giden bir agri degildi. Sag kasik ta bana gore yumurtaliklarin oldugu Yerdeydi. Ama kanda enfeksiyon cikinca ki hamile kadinlarda olurmus. Vucud bebegi yabanci madde olarak gorurmus, doktor apandisitten suphelendi. Detayli ultrasona girince rahim kaslarimin sag tarafta oldukca gergin ve dar oldugu, bebegin pozisyonu geregi o bolgeye baski sonucu agrim oldugu kanaatine varildi. 4 gun gozlem icin hastanede yattim. Bebek posizyonunu degistirince ben de rahatladim. Sonrasinda tekrar agrim olmadi..40+3 de de sezeryan ile Dogum yaptim. Bebegin pozisyonu normaldi ama kanala girmedi. Mecbur suni sanci ile deneyecekti doktora ama malum kaslar dar oldugu icin riske atmadim. Bebege bisiy olsun istemedim. Bir de hpv virusu cikti hamilelikte bende. Normal dogumda bebege gecme orani cok yuksek denilince sezeryan olmak zorunda kaldim. Bahsettigim kasik agrisi 1 hafta surdu sonra gecti. Doktora gittigimde tekrar, bebek pozisyon degistirmis demisti.. Cok gecmis olsun. Mutlaka doktora takibi de kalin. Endiselenmeyin.. saglikla alin bebeginizi kucaginiza insallah 💕