Arkadaslar ben bu hafta hesaplamasından bir şey anlamamaya basladım kafam karıstı.. Şimdi son adet tarihi 22ocak2021 gözüküyor. Doktorumun söylediğine göre 14ekim de 38haftam doluyormuş. Uygulamaya göre suan 33+3 gözüküyorum ama doktorun hesaplamasına göre 33e yeni gireceğim hangisine göre tarih beklemem gerek ya kafam karısıyor