Öncelikle Merhaba uykularım kaçtı resmen hamileliğimi öğrendiğimden beri kahverengi lekelenmelerim oluyor progestan ve folikasit kullanıyordum kese için doktora gittiğimde kese arkası kanamalarım olduğunu ve düşük tehlikemin olduğunu söyledi progestan sabah akşam 2 fitil ve proluton iğne verdi aynı durumu yaşayanlar var mıı acaba 😔😔 moral olarak çöküşlerdeyim