Dunyabebek Doktor kaşıntı için gyno-loxmein diye bir ilaç verdi ancak prospektuste gebeyken kullanmayın diyor. E ben napiyim şimdi 1 haftadır merhem surdum kaşıntı geçti ancak akıntı var kullanan varmi
merakliblog Dunyabebek gerekli görülen durumlarda doktor önerisi daha önemlidir. Eğer doktoruna güveniyorsan kullan bence.