Denizkaya00 Sizce bu bir doğum belirtisi mi kanamam suyum gelmedi ama ayaga kalkamıyorum çok kötü bir şekilde vajinamda ağrı var
eserife Denizkaya00 benim de ağrım var. En büyük korkum ilk gebeliğim sancı gelirse anlamazsam korkusu 🤨
Ayserkan Denizkaya00 malesef var ya özellikle kasam oldu mu yerimden kalkamıyorum hep ağrı var yürümede bile zorlaniyorum
Yonca0218 Ben de iki haftadır sürekli bıçak saplanır gibi var .Gittim akıntı da var diye ama doğum yakın görünmedi.Sadece dayanılmaz olmaya başladığı için sezeryan gününu erkene cektik. Öncesinde gelirse sürpriz olur dedik ama beş gün kaldı gelmedi.35. haftadan beri kısacası yatarken dahi yaşıyorum tek başına bir belirti değil diyebilirim
Hacer26 Odem topluyor, şişiyor, agriyor sma surekli değil benim 36kusurum, 3 aydir felan var şişlik, agri var
emiras59 Denizkaya00 bebek kanala yerleşmeye başladığı için oluyormuş o ağrı benimde nişanım geldi dün ağrı oldu biraz bugün geçti
emiras59 Denizkaya00 gittim tabiki 2-3 cm açıklık var ama sancı yok diye eve geri geldim yatmak istemedim
goldenarrow Denizkaya00 benimde 37. Haftamda başladı o ağrı . Doktoruma sordum normal dedi. Bebek büyüdükçe baskı artıyormuş