sdme2- Günlük beslenmeniz nasıl oluyo acaba neler yiyosunuz özellikle yaptığınız yediğiniz bir şey var mı
Dcle0021 sdme2- valla benim kocam sabah 6 işe gidiyor gözümü acar açmaz acıkıyorum uyuyacağım için hemen tuzlu bisküvi yiyip uyuyorum uyanınca normal kahvaltımı yapıyorum özellik yok yani
Hello54 sdme2- ben patatesin her türlüsünü yapıp yiyorum bir de farklı farklı soslara makarna👍🏻 Ağzım boş durmasın aburbucur yemiyim diye de havuç yada salatalık alıp geziyorum😅
Brcozkn sdme2- hergün mutlaka 2 dilim peynir 2 yumurta bir avuç ceviz 1 kase yogurt 1 bardak süt biraz badem ve bolca meyve tüketiyorum. Onun dışında balik yağım oligofer kan ilacim d3 damlam ve decavit kullanıyorum. Birde her sabah lansor mide koruyucu 😓
oykumoms Humeyrasmsk hahah cok iyiydi😀 ayni ben 23 kilo aldim 😂 uzuluyormuyum aslaa tabiki😁 safak 15 🤰
Humeyrasmsk oykumoms Bende 17 kilocuk aldım çok zayıf başladığım için hiç kafama takmıyorum hatta vermek bile istemiyorum böyle güzel şafak 55 😁😁
sdme2- Ahahahah alemsiniz valla :) ya bende öyleyim ama aşırı acıkıyorum yaa yiyorum 1 saat sonra yine aynı ne yicemi şaşırdım artık
sdme2- Brcozkn bende ilk ımom sonra o bitince vitafemin dha aldım buna başladığından beri midem ağrır gibi yanar gibi oldu yanında da devit3 kullanıyodum onun yan etkileri arasında var şikayetim anlamadım neden oluyo 17 haftalığım
Brcozkn sdme2- mide agrilarima tek çare sabah aç karnına aldığım lansor oldu onun üzerine yemek yiyip ilaç icebiliyorum kesinlikle tavsiye ediyorum doktorunuza sorup tabi ki . 😊