Efemomlife13 dogum sancısı ozaman 😇bu sekılde yasadım bende ıkıncıde 7 dk ya dusunce hastaneye gıtmıstım
eger hastanenız uzak degılse cantanızı vs koyun hazır olsun sancı gectıkce mumkunse dınlenmeye calısın nefes alıp verın derın derın sakın kalın
Doktorunuz varsa ıletsıme de gecebılırsınız daha rahat hıssetmek ıstıyosanız🙏🏻