Kızlar 17 haftalığım. Bazı aksilikten drma gidemedim ilk IMOM kullandım vitamin olarak sonra vitafemin dha ya başladım. 3 gündür kullanıyorum onu ve içtikten sonra devit3 te içiyorum yarım saatlik bi mide ağrısı çekiyorum iki göğüsümün arasında bi sıkıntı oluyo vitaminler yapmaz diyolar ama devit3 ün yan etkisinde var yaşadığım durum sizce vitaminden mi kaynaklıdır hamilelikten mi devit3ten mi ? Salı günü gidicem drma ama kafama takıldı.