Semaaycl hiç de nazlı değil bizimkiler böyle olacağı tutmuş. Arkadaşlarımın biri benden 10 gün diğeri 4 gün öndeydi. İkisi de kıza hamileydi. Birinin bebeği neredeyse 38 olmadan geldi diğeri de 38in içinde. Biri 2 haftalık oldu biri 20 günlük bebekler dogdu hatta gaz sancısından acile bile gitti biri 😂 yani sorun bizim kızlarda 😂😂😂 milletin kızları fırt fırt doğuyor valla