Clementinee Bu haftalarda kasık ve bel ağrısı yaşayan varmı? 2 gün önce eşimle tartıştım baya stresli bir gündü o günden beri var acaba onamı bağlı yoksa bu haftalarda normal mi ?
Merveelisa Clementinee ona bağlı kesinlikle bende stres çok yapıyorum 6. Ayımdan beri sancılarım oluyo
GoncaClk Clementinee kaşık değil ama benim bel ve sırt ağrım çok oluyor normalde de olurdu o yüzden şuanda olmasını normal karşılıyorum ☺️
Clementinee Merveelisa yaaa 😞😞 Çok sakin kalmaya çalışıyorum ama sürekli olamıyor maalesef insan doluyor patlıyor birden bazı şeylere. İlk defa böyle strese girdim ve iki gündür geçmek bilmedi bel kasık ağrım
Merveelisa Clementinee işte kendini sıkma içinden ne geliyorsa yap ağlamak mi ağla yoksa doluyor doluyo bı anda patlıyor insan daha kötü ozaman