Mrvehamzaoglu benim de ilk hamileliğim ama doktorum her randevuda tekrar tekrar anlatıyor bize çünkü ben idrarımı yaptığımı anlamıyorum çoğu zaman,bebeğim çok aşağıda olmasından(servikal yetmezliğim var) kaçırıyorum suyum geldi zannediyordum 😅 akıntı da oluyordu önceden suyum mu sızıyor demiştim şehir efsanesi o suyun sızmaz patlar direkt demişti.