Kızlar merhaba 19+0 haftalık hamileyim 62 kiloyla hamile kaldım. Su an 71,4 kiloyum. Sağlıklı beslenmiyorum ve hareket etmiyorum. O yüzden simdi yürüyüşe başlamayı düşünüyorum koşu bandında yürüyeceğim 30-40 dk kadar yavaş tempoda aranızda yürüyen var mı zararı olur mu?