Merhaba hanımlar yarın büyük gün 16+2 günlük bebeğim ve ilkez kalp atışını duyacağım. Ve tabiki cinsiyetini öğreniceğim bu zamana kadar devlete gitmiştim dolayısı ile ne kalp atışı nede cinsiyet tahmininde bulunuldu.Akşama balon patlattıracak görümcem öyle öğreneceğim çok sabırsızım 2 kızım var bakalım 3 kız annesi olabilcekmiyim